بازیابی رمز عبور     
EN | FA
نقشه سایت
نظرسنجی

سایت رسمی شرکت بدرسان، نمایندگی رسمی مولینکس در ایران

اخبار- اعلام نتایج قرعه کشی جشنواره عیدانه مولینکس    (۳۱ فروردین ۱۳۹۳)
بازگشت به آرشیو اخبار

اعلام نتایج قرعه کشی جشنواره عیدانه مولینکس

گردهمایی بزرگ شرکت بدرسان الکتریک به منظور انجام قرعه کشی و تعیین برندگان جشنواره عیدانه در هتل لاله تهران با حضور نمایندگان فروش سراسر کشور، اعضای هیئت مدیره شرکت بدرسان الکتریک، نماینده گروه SEB از کشور فرانسه، فروشندگان صنف لوازم خانگی و جناب آقایان  طحان پور  و میری، رئیس و معاون اتحادیه لوازم خانگی برگزار گردید. شرح کاملی از نحوه قرعه کشی به شرح ذیل می باشد:


نحوه شرکت در جشنواره و قرعه کشی
شرکت کنندگان محترم می بایست به 3 روش اعلام شده شامل ثبت اطلاعات کارت گارانتی در سایت بدرسان الکتریک ، ارسال فاکتور محصول خریداری شده طی زمان جشنواره عیدانه (15 دی الی 15 فروردین) از طریق فکس و یا پست، در باشگاه مشتریان ما عضو شده و محصول خود را ثبت می نمودند. به هر یک از خریداران عزیز، بر اساس میزان خرید، امتیاز دهی شده و از طریق پیامک، کدهای اختصاصی مربوط به خریداران، اعلام گردید. به طور مثال خرید به ازاء 300000 تومان دارای 1 کد قرعه کشی و خرید به ازاء مبلغ 1500000 دارای 5 کد قرعه کشی می باشد.
تعداد نهایی کدهای قرعه کشی مورد قبول 7393 بوده، کدها از شماره 2000 آغاز شده و آخرین کد قرعه کشی عدد 9393 می باشد. بنابراین اعداد قرعه کشی 4 رقمی میباشند. ارقام یکان، دهگان و صدگان می توانستند کلیه اعداد بین  0 – 9 را شامل شوند، بنابراین هنگام خارج کردن گوی تمامی اعداد از 0 تا 9 قابل قبول می باشند وبه دلیل اینکه کدهای قرعه کشی از شماره 2000 آغاز گردیده، رقم هزارگان نیز به جز اعداد 1 و 0 تمامی ارقام را شامل می شود، تنها در صورتیکه رقم صدگان بزرگتر از 3 باشد، رقم هزارگان می بایست اعداد کوچکتر از 9 و بزرگتر از 1 و 0 انتخاب شود.

نتایج قرعه کشی مولینکس

 

اطلاعات تکمیلی تحویل جوایز به برندگان به زودی در سایت بدرسان الکتریک اعلام می گردد.
ضمن عرض تبریک به این عزیزان خوش شانس، از همراهی مشتریان خوبمان تشکر و قدردانی می کنیم.
به امید برنده شدن یکایک شما همراهان همیشگی در جشنواره های آتی بدرسان الکتریک
رضایت شما آرزوی ماست.

 

  

    

  

    

  

    

  

    

           

قرعه کشی عیدانه مولینکس 93 قرعه کشی عیدانه مولینکس 93
قرعه کشی عیدانه مولینکس 93 قرعه کشی عیدانه مولینکس 93
قرعه کشی عیدانه مولینکس 93 قرعه کشی عیدانه مولینکس 93
قرعه کشی عیدانه مولینکس 93 قرعه کشی عیدانه مولینکس 93